måndag 21 mars 2011

One of us is gonna die young

GAAAAAAAAAAAH,
bildlöst inlägg, för orkar inte välja ngn bild,
är så himla trött, kass måndag idag,
allting har gått emot mig typ, fett härligt, jadå..
mitt huvud håller på att sprängas,
är grymt trött, ont i halsen, hostar,
orkar inte plugga massa musik & svenska tills imorgon.
Kan ingenting, och tvivlar på att jag kommer kunna det bättre imorgon..
jaja.. ber till Gud om att imorgon blir en liiiiiiiite bättre dag, tack.
hoppas ni mår gött i alla fall :)

4 kommentarer:

  1. Hej på dig! Har en liten skicka in-grej på min blogg. Ni får skicka in era egna bilder som jag sen gör ett inlägg om här i bloggen. Alla får en länk till sin blogg/hemsida, så glöm inte ange den i mejlet. Annars går det bra med bara ert namn!
    Temat vår/sommar. Ni får tolka det hur ni vill! Skicka in er bild till smilesaregolden@hotmail.com.

    Kram, Michelle

    SvaraRadera