söndag 30 januari 2011

ganska gammal bild från senast vi mötte LdB och blev serievinnare, blev dock 2-2 den gången... enda matchen på hela serien som vi inte vann! :)
Hoppas att det är okej för alla att vara med på bild, men å andra sidan finns bilder redan på Sanktan osv så...

OKEJ, igår- lördags spelade vi (Dalby GIF F97/98) SM i Futsal för F15 (alltså ett resp. två år äldre) någon slags distriktkval till själva SM-spelen efter att ha blivit skånemästare, vann första matchen mot Emmaboda med 7-4, andra matchen mot Getinge vann vi med 5-0, tredje och sista mot Nättraby vann vi med 4-1 och är därmed vidare till att spela mot Sveriges 8 bästa F15 lag i Göteborg!
ALLTSÅ FATTAR NI VAD BRA VI ÄR ELLER?
Sen idag spelade vi träningsmatch mot LdB FC nu på morron, och vann med 1-0 trots gårdagen som höll på från tidig morgon till sen kväll, sjukt bra gjort av oss, måste jag säga.
Och är det min turdag eller?
på väg hem från matchen hittade jag 220:- och ett kvitto liggandes på marken, jag ber till Gud om att jag inte måste lämna in dem till polisen, för shit vad glad jag blev, är helt pank och bara WOAH! så hittar jag 220 spänn liksom, oh my god...
kan man vara annat än glad idag? ska bara chilla genom söndagen, plugga lite kankse, fota lite kanske, dricka te och läsa, osv, osv. Familjen åker skridskor nu så är ensam, skönt!
HADEBÄST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar