onsdag 26 januari 2011

lets lie down here like forever, watching clouds dancing around





Respektive bilder är tagna med fujifilm finepix s1500, min gamla kamera.
En del är rätt gamla, men det är några favoriter i alla fall, mest för att visa, haha.

Hur som helst, tror jag ska gå och plugga nu, en hel matteläxa att göra, plus nåt sjukt intressant astronomiprov - kul. Tills imorgon. Har redan hunnit plugga: NADA. Och SO:n till på fredag är bara att glömma. jag får stressplugga imorgon, hehe, kass teknik jag vet.. Men i och för sig kan man ju lyxa till det lite med te och musik, och kanske ett äpple eller två. eller tre. MUMS!
See you later alligator!


2 kommentarer:

  1. prutt, kan du inte dela med dig lite av din fotografiska sida? :}

    kram!

    SvaraRadera
  2. alltså hanna, sluuuuta! dina bilder är så himla söta, jag lovar, jag älskar dem, så himla mysiga! grejen med dina bilder är att de är personliga, det måste jag jobba på! :o

    SvaraRadera