fredag 28 januari 2011

Nattandedräkt




bild 1, 2, 3: NATTANDEDRÄKT, de två sista var regnbågsfärgade från början, har bara ändrat lite mättnad, så sschh! kan det vara vattenångan plus blixten= regnbåge? :s

Det smärtar tiden när en evighet blir till en flaga av dåtid som minnet ej rymmer,
så många hjärtan som slår så många äkta slag,
men dock,
påklistrade leenden med kladdigt klister,
tejp och halvtrasiga tuschpennor.


Haha, hela sjuan sitter med datorerna 24/7 typ,
och alla åttor och nior är så avundsjuka, haha,
om det här inte gör mig till datanörd är jag stark.
men jag kan i och för sig inte komma in på internet här hemma,det trådlösa nätverket har inte funkat på år...
& FÖR ÖVRIGT SÅ PEPPAR JAG INFÖR TIDIG UPPSTIGNING IMORGON,
ÅKA TILL FALKENBER OCH SPELA F15 FUTSAL-SM MED VÄRLDENS
BÄSTA LAG, WOHO! :D

2 kommentarer:

  1. jag ska också tävla i morgon. Jag ska vara i Helsingborg klockan 8:30 *gäsp*
    lycka till fina du och hela laget! :D

    ..och emilia du vet att du är otroligt fin<3

    SvaraRadera
  2. hanna: tack! lycka till, vi får vara morgonpigga nu! ;)
    du är också fin, glöm aldrig det! <3

    SvaraRadera